Працюючи у сфері SaaSПрограма як послуга (англ. Software as а service, SaaS) — модель поширення програм споживачам, при якій постачальник розробляє вебпрограму, розміщує її й керує нею (самостійно або через третіх осіб) з метою використання її замовниками через інтернет, продакт-менеджери мають ключову роль у визначенні та вдосконаленні продукту.
Для ефективного вимірювання успіху їх роботи використовуються певні метрики. Давайте розглянемо п’ять основних метрик, які допоможуть здійснити збалансоване вимірювання продуктивності.
1️⃣Customer Acquisition Cost (CAC)
Формула: CAC = (витрати на маркетинг + витрати на продажі) / кількість нових клієнтів.
Приклад: якщо витрати на маркетинг та продажі складають $10,000, а нових клієнтів здобуто 100, CAC — $10,000 / 100 = $100.
2️⃣Customer Lifetime Value (CLV)
Формула: CLV = cередній дохід на клієнта за місяць * cередній термін користування продуктом.
Приклад: якщо середній дохід на клієнта за місяць — $50, а середній термін користування — 12 місяців, CLV = $50 * 12 = $600.
3️⃣Churn Rate
Формула: Churn Rate = (кількість відключених клієнтів / початкова кількість клієнтів) * 100.
Приклад: якщо за місяць відключилось 20 клієнтів, а загальна кількість клієнтів була 1000, Churn Rate — (20 / 1000) * 100 = 2%.
4️⃣Net Promoter Score (NPS)
Формула: NPS = (відсоток промоутерів — відсоток детракторів).
Приклад: якщо 30% клієнтів є промоутерами, а 10% — детракторами, NPS — 30% – 10% = 20.
5️⃣Monthly Recurring Revenue (MRR)
Формула: MRR = сума витрат клієнтів за місяць.
Приклад: якщо кожен клієнт платить $50 на місяць, а їх кількість — 200, MRR — $50 * 200 = $10,000.
⏺️Використання цих метрик допомагає Product Managers зрозуміти ефективність стратегій управління продуктом та робити обґрунтовані рішення для покращення продукту в SaaS-сфері.
Цей матеріал – не редакційний, це – особиста думка його автора. Редакція може не поділяти цю думку.
Сообщить об опечатке
Текст, который будет отправлен нашим редакторам: