Працюючи у сфері SaaS
Для ефективного вимірювання успіху їх роботи використовуються певні метрики. Давайте розглянемо п’ять основних метрик, які допоможуть здійснити збалансоване вимірювання продуктивності.
Формула: CAC = (витрати на маркетинг + витрати на продажі) / кількість нових клієнтів.
Приклад: якщо витрати на маркетинг та продажі складають $10,000, а нових клієнтів здобуто 100, CAC — $10,000 / 100 = $100.
Формула: CLV = cередній дохід на клієнта за місяць * cередній термін користування продуктом.
Приклад: якщо середній дохід на клієнта за місяць — $50, а середній термін користування — 12 місяців, CLV = $50 * 12 = $600.
Формула: Churn Rate = (кількість відключених клієнтів / початкова кількість клієнтів) * 100.
Приклад: якщо за місяць відключилось 20 клієнтів, а загальна кількість клієнтів була 1000, Churn Rate — (20 / 1000) * 100 = 2%.
Формула: NPS = (відсоток промоутерів — відсоток детракторів).
Приклад: якщо 30% клієнтів є промоутерами, а 10% — детракторами, NPS — 30% – 10% = 20.
Формула: MRR = сума витрат клієнтів за місяць.
Приклад: якщо кожен клієнт платить $50 на місяць, а їх кількість — 200, MRR — $50 * 200 = $10,000.
⏺️Використання цих метрик допомагає Product Managers зрозуміти ефективність стратегій управління продуктом та робити обґрунтовані рішення для покращення продукту в SaaS-сфері.
Коротко про українську IT-сферу у 2024 році Це коли на одну вакансію Middle розробника по…
Формування криптовалютної галузі в Україні почалося ще у 2014 – саме тоді з'явилися перші стартапи,…
Автор цього блогу — Python-девелопер Сергій Солдатов, який вирішив створити досить унікальний продукт. І це…
Думки шукачів діляться на: «так, однозначно» і «ні, не вартує, я все і так про…
Синдром студента — це форма прокрастинації, яка полягає в тому, що людина, якій дали завдання,…
Git — це найпопулярніша CVS прямо зараз, яка дозволяє відстежувати історію розробки і спільно працювати.…